دانلود FRONTLINE COMMANDO WW2 v1.1.0 بازی تکاور خط مقدم: جنگ جهانی دوم + مود + دیتا + تریلر برای اند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 457
نویسنده : amin.amin

بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز FRONTLINE COMMANDO WW2

نسخه جدید از سری بازی های FRONTLINE COMMANDO

محصولی از شرکت معتبر و مقتدر GLU

به همراه گرافیک فوق العاده با جزئیات بسیار بالا و دقیق

گیم پلی عالی در سبک اکشن و جنگی

نسخه معمولی + نسخه مود شده

به همراه فایل دیتا + تریلر رسمی بازی

با امتیاز 4.2 از 5 و بیش از 10 هزار دانلود در کمتر از 2 روز پس از عرضه

FRONTLINE COMMANDO یا کماندو (تکاور) خط مقدم نام پر طرفدار مجموعه بازی های اکشنی می باشد که توسط شرکت آمریکایی GLU برای سیستم عامل های موبایلی عرضه شده است. GLU با ارائه چندین نسخه مختلف از این سری بازی ها در سبک و سیاق متفاوت مثل جنگ های جهانی، جنگ های مدرن و … محبوبیت بسیار زیادی برای این مجموعه کسب کرده است. FRONTLINE COMMANDO WW2 یا تکاور خط مقدم: جنگ جهانی دوم اولین بازی جدید از سری بازی های Frontline Commando در سال 2015 می باشد که در ماه آوریل 2015 رونمایی و عرضه شد و ما نیز قصد معرفی این بازی را داریم.

FRONTLINE-COMMANDO-WW2

ویژگی ها :

  • گرافیک فوق العاده با طراحی های کاملاً سه بعدی و جزئیات بالا
  • گیم پلی بی نظیر در سبک سوم شخص شوتر
  • ایفای نقش به عنوان تکاورها و کماندوهای ارتش ایالات متحده آمریکا طی جنگ جهانی دوم
  • قابلیت استفاده از سلاح های مختلف
  • قابلیت زوم کردن هدف برای شلیک های دقیق تر
  • توانایی کسب امتیاز بیشتر با هدف گیری های دقیق تر مثل Headshot کردن و …
  • صحنه های زیبای اکشن، زد و خورد، انفجار
  • وجود قابلیت Bullet Cam (دنبال کردن گلوله از لوله تفنگ تا مقصد با افکت های جذاب)
  • کنترلرهای مجازی کاربردی و آسان
  • دارای بخش داستانی و مرحله ای
  • دارای مأموریت های مختلف در مکان های مختلف

 

بازی FRONTLINE COMMANDO: WW2

FRONTLINE COMMANDO: WW2 نسخه ای جدید از سری بازی های FRONTLINE COMMANDO در سال 2015 می باشد. حال و هوای این بازی این بار حول جنگ جهانی دوم و رویارویی نیروی متفقین علیه متحدین می باشد. در این بازی زیبا شما در نقش سرباز تکاور آمریکایی هستید که در فرانسه، بلژیک، اتریش، آلمان و … به مأموریت فرستاده می شوید.

سبک کلی بازی شبیه با دیگر نسخه های FRONTLINE COMMANDO است اما در این نسخه شاهد بهبود و افزایش چشم گیر گرافیک هستیم. گرافیک بازی و طراحی ها، نورپردازی ها و حرکت کاراکترها به قدری طبیعی و جذاب شده است که می توان این بازی را تا حدی فراتر از دیگر بازی های گرافیکی اندروید بدانیم. اگرچه گیم پلی و گرافیک این بازی بسیار مجذوب کننده است اما خبر خوب این است که FRONTLINE COMMANDO: WW2 بر خلاف دیگر بازی های گرافیکی، نیاز چندانی به سخت افزارهای قدرتمند ندارد.

برای اجرای این بازی به دستگاهی با یک CPU دو یا چهارهسته ای 1.2 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت رم و نزدیک به 200 مگابایت فضای خالی لازم دارید. دلیل این که FRONTLINE COMMANDO: WW2 با مشکل لگ و افت فریم و … رو به رو نیست، همین بهینه شدن می باشد. شرکت سازنده بازی یعنی GLU این نسخه را نیز مثل نسخه های پیشین بهینه سازی کرده و آن را تا حد امکان سبک کرده است. حجم نهایی این بازی چیزی حدود یک دهم بازی هایی مثل سری بازی های Modern Combat می باشد!

سبک بازی تماماً اکشن بوده و طی مراحل شما با زد و خوردهای زیادی رو به رو خواهید شد. در FRONTLINE COMMANDO: WW2 مراحل متفاوتی افزوده شده است و مأموریت های شما گسترده تر خواهند بود. شما در این بازی می بایست در خط مقدم با دشمن یعنی سربازان نازی رو به رو شوید، تک تیراندازهای دشمن را نابود کرده و تانک های جنگی آن ها را منهدم کنید.

در FRONTLINE COMMANDO: WW2 شما قادر به حرکت دادن بازیکن نیستید. بازیکن در هر بخش پشت سنگری پنهان می شود و بعد از آن این وظیفه شماست که کنترل او را بر عهده بگیرید. می توانید هدف بگیرید، زوم کنید و شلیک کنید و یا اینکه دوباره به سنگر جهت کاور گرفتن بازگردید. بعد از نابود کردن همه سربازان در یک بخش، خود بازیکن به صورت خودکار به جلو پیش می رود و دوباره در پشت سنگری جبهه می گیرد. هر مرحله دارای چند بخش به این صورت است و لازمه عبور از مراحل نابودی همه دشمنان است.

بازی FRONTLINE COMMANDO: WW2 رایگان است اما دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای (In-app Purchase) می باشد. APKTOPS این بازی زیبا را در دو نسخه معمولی و مود شده (پول بی نهایت) به همراه فایل دیتا آماده دانلود کرده است.

 

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 11 مگابایت | 78 مگابایت
  • نیازمند اندروید: 3.0+
  • نیاز به اینترنت:بله
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود FRONTLINE COMMANDO WW2 v1 , 1 , 0 , دانلود بازی تکاور خط مقدم: جنگ جهانی دوم + مود + دیتا + تریلر برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: